Van vliegen tot Afrikaanse massage!

6 februari 2018 - Arusha, Tanzania

Hallo iedereen,

Gisterochtend was het dan zover en kon het avontuur naar Tanzania beginnen! Om 10:15 zijn mijn voeten van Nederlandse bodem afgeraakt en precies 8 en een half uur later kon ik deze weer neer zetten, maar dan op Afrikaanse bodem. Eenmaal uit het vliegtuig besefte ik weer hoe 29 graden aanvoelde, namelijk best warm. Voordat ik door kon lopen moest er het één en andere gebeuren; visum, vingerprints, foto's en een verklaring waarom ik hier wilde verblijven, duurde maar een uurtje... Eenmaal alles afgehandeld kon ik naar de meneer toe gaan die mij zou ophalen, hele aardige en ook goede chauffeur! In het donker nog niet al teveel van de stad en omgeving kunnen zien. Wel heb ik kunnen genieten van de Afrikaanse massage die mij was beloofd, menig Nederlandse auto had dit denk ik niet overleefd haha.
Na de heftige tour was ik aangekomen in Arusha, bij Mama Mackrime, een huis met meerdere Nederlandse studenten en super aardige inwoners! Na een lange dag wel op tijd naar bed gegaan, om te kunnen genieten van het concert van de sprinkhanen onder mijn raam!

Vandaag staat mijn welkomstgesprek met Marjolein op de planning en ook een trip naar Moshi. Hopelijk kan ik vandaag al iets meer met betrekking tot foto's of video's en kan ik jullie ook laten meegenieten van die prachtige grote bananenbomen hier langs de weg!

Groetjes vanuit het warme Tanzania

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henk:
    6 februari 2018
    Succes en heel veel plezier
  2. Henriëtte Nibourg:
    6 februari 2018
    Ik ben nu al nieuwsgierig naar de foto's 😉😊
    Heel veel plezier daar!
  3. Johanna Jansen:
    6 februari 2018
    ja dat de temperatuur verschil is toch wel groot. fijn dat de reis goed is gegaan en je stage periode nu is begonnen. Ga lekker cultuur snuiven, en maak mooie bijzondere foto's ik ben ook heel benieuwd.
    succes meid en geniet van deze bijzondere periode.
    Groetjes